ADMINISTRATIEVE ONDERSTEUNING

op maat van jouw zaak.

ONZE DIENSTEN


Wij beheren jouw administratie met heel ons hart. 


FACTURATIE


Wij nemen uw financiele adminstratie onder onze hoede


Facturen opmaken, betalingen controleren, offertes omzetten, nacalculatie, aankoopfacturen inboeken,... dit alles neemt een veel tijd in beslag. Tijd die jij kan investeren in de kernactiviteiten van jouw zaak. Wij nemen niet alleen de uitgaande facturatie voor onze rekening, maar behandelen ook met alle plezier jouw aankoopfacturen en debiteurenbeheer.


  • Opmaken en versturen van verkoopfacturen
  • Opvolging van betalingen
  • Verwerken van aankoopfacturen
  • Facturen importeren naar boekhoudsysteem
  • Opvragen van ontbrekende facturen 



DEBITEURENBEHEER


Wij zorgen ervoor dat uw klanten tijdig betalen.


Niks is zo vervelend dan klanten die niet tijdig betalen. U als zaakvoerder weet dat cashflow één van de belangrijkste zaken is voor een gezond bedrijf. Deze opvolging kan veel tijd en energie kosten, tijd die u als zaakvoeder zeer kostbaar is. Wij stellen dan ook al onze expertise en energie ter beschikking om jou te ontlasten van deze vervelende taak. 


  • Controleren van ontvangen betalingen
  • Verzenden en opvolgen van aanmaningen
  • Opstart van ingebrekestelling en juridsche procedures





DATAVERWERKING


Wij nemen uw dataverwerking voor onze rekening.


Een bedrijf leiden is meer dan enkel en alleen uw producten of diensten aan de man brengen. Naast de verkoop van deze zaken moet u ook nog eens voldoen aan hele boel administratieve verplichtingen. Wij kunnen u bijstaan met adminstratieve ondersteuning op maat van uw zaak. 



  • Uittypen van brieven, mailing,...
  • Digitaliseren van offertes en facturen 
  • Updaten en opschonen van databanken


PERSONEELSBEHEER


Wij zijn het aanspreekpunt voor uw personeel.


Als werkgever heb je een enorme verantwoordelijkheid tegenover je personeel. Daarom is een correcte verloning en een gebalanceerd personeelsbeleid van groot belang. Wij trachten jullie hier met al onze kennis in te ondersteunen, met een correcte communicatie zodat u weet wat er leeft in het bedrijf.  


  • Input van prestaties
  • Beheren van vakantieregeling
  • Opvolgen van wijzigingen (adres, lonen, leningen,...)